Skocz do zawartości

Brak pinów w gniazdku auta


jareckis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Po podłączeniu przyczepki do auta oprócz świateł(pozycje,kierunki itp.) nic nie działa w przyczepce tzn ani oświetlenie ani lodówka :oslabiony:.Sprzedający przy kupnie,poinformował mnie że u niego wszystko chodziło.Przeprowadzając mały rekonesans stwierdziłem że w moim Passacie (B5 2004r) w gniazdku do podłączenia przyczepy brakuje trzech pinów.Podejrzewam że to jest powód braku prądu w przyczepie.Czy można to samemu "naprawić",no i oczywiście w jaki sposób?Jak dołożyć te brakujące piny,i jak je podłączyć i do czego w aucie?Widziałem na forum że podobny temat był poruszany,ale nie wiem jak to może być w Passacie.Być może będę musiał jechać do serwisu VW.Czy ktoś się z czymś takim już spotkał?Zaznaczam że nie jestem w dziedzinie elektryki orłem i potrzebuję prowadzenia po schematach za rękę.Dołączam foto gniazda.Proszę o pomoc :dzieki:.Pozdrawiam.

 

 

Ten post zawierał zdjęcia lub inne załączniki, które zostały utracone w wyniku awarii technicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Piny" można przełożyć z innego gniazda, jest możliwość ich wyjęcia lub włożenia. Co zaś się tyczy podłączenia to - który bolec pod jaki przewód - to poszukaj na forum - podobny temat był już poruszany. W przypadku gniazda 7-mio pinowego mogę wrzucić schemat "od ręki".

Jeśli elektryka nie jest Twoją najmocniejszą stroną - podjedź do jakiegoś fachowca - w kilka minut rozprawi się z problemem :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Piny" można przełożyć z innego gniazda, jest możliwość ich wyjęcia lub włożenia. Co zaś się tyczy podłączenia to - który bolec pod jaki przewód - to poszukaj na forum - podobny temat był już poruszany. W przypadku gniazda 10-cio pinowego mogę wrzucić schemat "od ręki".

Jeśli elektryka nie jest Twoją najmocniejszą stroną - podjedź do jakiegoś fachowca - w kilka minut rozprawi się z problemem :ok: