Skocz do zawartości

Holowanie przyczepy automatem.


Cezarr

Rekomendowane odpowiedzi

@Szary

Czas podkręcić Forda na 190KM :D

Żeby Dudek nie mógł mnie dognać? Mało koleżeńskie ;)

 

Myślałem o podniesieniu mocy do 163, ale mój nie ma tej mapy. Starszy typ silnika. Ogólnie mocy mi w miarę wystarcza. Na tą chwilę zostaje w serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem nowego Outlandera 2.0  150 KM benzyna automat. Mimo niskiego momentu naprawdę daje radę.

Przyczepa Kanaus DMC 1300 idzie jak po sznurku.

Skrzynia CVT.
Miałem obawy ale po 500 kilometrach narazie jest ok.

Jazda autostradą spalanie około 12 litrów przy prędkości około 95-100 km.

Komfortowo wygodnie i cicho.

 

P.S. odbierałem dzisiaj przyczepę od Klaja z Bierunia po naprawie drobnego przecieku w narożniku.

Fachowa informacja, naprawiali przód przyczepy (zaciek w prawym narożniku- wymiana konstrukcji uszczelnienie, sprawdzenie pieca i lodówki pod kątem gazowym) cena ok, zobaczymy w praniu jak to wyjdzie.

Osoba która to robiła podała pełne info jak to przebiegało.

 

Wcześniej ciągnąłem to mocną Audi A4 ale teraz komfort jest zupełnie inny, nie buja jedzie sztywno.

Piszę to tylko dlatego, że zakładałem wątek o tym czy takie auto da sobie z tym radę.

Może komuś się przyda.

My szukaliśmy auta gdzie w 2 rzędzie 3 osoby podróżują komfortowo.

Niestety producenci aut w większości myślą że rodzina to max 4 osoby. Stąd środkowe miejsce w 2 rzędzie jest w większości traktowane po macoszemu.

Outlander spełnił te warunki.

Środkowe miejsce (dzielona kanapa beż wybrzuszenia na środku) spełnia warunki do komfortowej jazdy.

 

Jestem heppy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I każdy fotel w 2 rzędzie ma własną regulację oparcia i przód/tył, dzieciaki mają tam naprawdę full miejsca i komfort podróżowania. Co do skrzyni to jak auto nowe to jasne że jedzie, ciekawe jak będzie wyglądać w eksploatacji Mnie w tych nowych automatach przeraża tylko ewentualny koszt napraw, ale jak auto na gwarancji to nie ma się czym przejmować.

Edytowane przez Voku (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jakoś ciężko idzie mi poszukanie następcy za starszą galaktykę mk1 i godnie śmiga nadal. A mieć 2 takie same to moja połówka nie chce. Myśli chodzą po BMW e60. Mnie kombi ratuje jeśli już za to nie ma takiego wyglądu jak limuzyna w Sudanie, która mojej połówce się podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja miałem taką sytuację, jechałem teraz na targi i niechcący wyłączyłem nogą zapłon, auto oczywiście zgasło i co teraz   :look:  nie wiedziałem czy mam się zatrzymać

czy co robić aby auto zapalić :hmm:  zostawiłem na D przekręciłem kluczykiem bez uruchamiania rozrusznika i silnik zapalił :]  teraz już wiem że automata można zapalić na popych :smirk:

a przynajmniej tego ze skrzynia klasyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szary - a porównywałeś przebieg momentu w silnikach? Wiadomo, że automat jest szybki, ale chyba nie na tyle. Dudek ma też 4x4 i może depnąć bez ograniczeń jak tylko sucho.

 

Odnośnie 3 osobnych miejsc w 2 rzędzie to mało, który samochód podskoczy s-maxowi przynajmniej w tej klasie bo wiadomo, że busy dadzą radę. U mnie lada dzień fotel 6 i 7 idzie do demontażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszkadza złożony w podłodze kufra ? Czy będziesz montował płytę wysuwaną ?

po prostu odzyskam około 10 cm przestrzeni ładunkowej, 13 dni do wyjazdu na południe, chce zabrać dojazdówkę do bagażnika, pojemność się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szary - a porównywałeś przebieg momentu w silnikach? Wiadomo, że automat jest szybki, ale chyba nie na tyle. Dudek ma też 4x4 i może depnąć bez ograniczeń jak tylko sucho.

 

Odnośnie 3 osobnych miejsc w 2 rzędzie to mało, który samochód podskoczy s-maxowi przynajmniej w tej klasie bo wiadomo, że busy dadzą radę. U mnie lada dzień fotel 6 i 7 idzie do demontażu

Nieporównywałem momentów, ale różnica jest wyczuwalna. Manualem nie zmieni się biegu równie szybko, a jak się da nie będzie to płynne.

 

Jak wykręcisz fotele wkręć śruby. Są na przelot pod podwozie i na szutrach może palić do wewnątrz. Co prawda w smaxie tego nie sprawdzałem, ale w busie tak miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieporównywałem momentów, ale różnica jest wyczuwalna. Manualem nie zmieni się biegu równie szybko, a jak się da nie będzie to płynne.

 

Jak wykręcisz fotele wkręć śruby. Są na przelot pod podwozie i na szutrach może palić do wewnątrz. Co prawda w smaxie tego nie sprawdzałem, ale w busie tak miałem.

ok, dzięki sprawdzi się przy robocie. Sprawdziłem, Alhambra ma 380 Nm a Smax (140KM) ma 320 Nm i pytanie czy nadal tyle ma. To prawie 20% różnicy. Wiadomo, że różnica w wadze też była i automat zawsze będzie szybszy, do tego 4x4 robi robotę ja tam swoje zdanie pozostawię, że tutaj te Nm rwały do przodu u Dudka :)

 

mnie w kolejnym samochodzie marzy się automat, 4x4 i min 400-450NM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.