Skocz do zawartości

Krety i nornice


Don_Tomasso

Rekomendowane odpowiedzi

W ubiegłym roku, pod sztuczną "trawkę" w przedsionku, weszli mi "goście". Chyba krecik albo nornice - nie znam się na tym - w każdym razie skutecznie zryły podłoże.

Próbowałem się pozbyć nieproszonych gości różnymi sposobami - preparatami ze sklepów ogrodniczych i innymi podpowiedzianymi przez wytrawnych działkowców..

Jedyne co udało mi się osiągnąć, to intensywny smród w przedsionku, a zwierzątka miały się doskonale i ryły swoje kanaliki jakby nigdy nic.

Chciałbym zapytać kolegów o jakieś sprawdzone patenty na pozbycie się nieproszonych gości.:thank:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karbid, woda, wiaderko, ogień.

 

zabierz tylko wcześniej budkę i siebie bo może być duże boooom !

 

a tak na poważnie - od kilku lat walczymy z kretami w ogrodzie - karbidem już mało siebie i domu nie wysadziliśmy, a one dalej sobie w najlepsze mieszkają...

 

polecam.

 

gazetka, szpadel, ciepła herbata i krzesełko - siadasz tak koło 5 rano latem, albo z wieczorka koło 18 i w totalnej ciszy siedzisz tam, gdzie najwięcej kretowisk...

 

i czekasz....

 

i czekasz...

 

i walisz w kretowisko jak tylko drgnie.... wyżyj się tak, jakby tam było ich całe stado...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Tam gdzie masz kopczyk po krecie -delikatnie go rozkop do pojawienia się podziemnych kanałów. Potem włóż tam szmatę nasączoną ropom ( bardzo mocno nasączoną ) i delikatnie zakop. Raczej nie powinieneś mieć problemu z podziemnymi gośćmi.

 

A propos kretów. Pojawienie się o tej porze roku kretowin świadczy o tym, że krety wietrzą korytarze a to nie wróży rychłego nadejścia zimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!